rakastu sukeltamiseen

verkkokauppaan
tervetuloa sukeltamaan!

Yrityksille ja ryhmille

Järjestämme laitesukelluskokeiluja ja sukelluskursseja yrityksille ja ryhmille. Useampien henkilöiden tapahtumasisältö, aikataulu ja muut toiveet suunnitellaan aina asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.

Laitesukelluskokeiluja voidaan järjestää esim. tyky-, tyhy- ja virkistyspäivillä maksimissaan 20 henkilölle.

Laitesukelluksen peruskursseja voidaan järjestää pitkän viikonlopun tapahtumana maksimissaan 12 henkilölle.

Kauttamme saat majoitukset, saunat, ruokailut ja muut tarvittavat ikimuistoiseen tapahtumaan.

Ota yhteyttä niin suunnitellaan teille juuri oikeanlainen tapahtuma:

Teemu Torkkeli
Laitesukelluskouluttaja

info@sukelluskoulutus.fi

Tiesitkö, että...

Sukeltamisessa käytetään alumiinista tai teräksestä valmistettuja säiliöitä. Säiliöitä kutsutaan yleisesti sukellus- tai ilmapulloiksi. Tavalliset maksimitäyttöpaineet Suomessa ovat 200, 230 ja 300 baaria.

Yleisimmät säiliökoot ovat 10 ja12 litraa 200 tai 230 baarin täyttöpaineella sekä 8, 10 ja 12 litraa 300 baarin täyttöpaineella. Myös tuplapulloja (esimerkiksi 2 x 7 litraa à 300 bar tai 2 x 12 litraa à 230 bar) käytetään.