rakastu sukeltamiseen

Yksilöllinen ohjaus ja valmennus
tervetuloa sukeltamaan!

Yksilöllinen ohjaus ja valmennus

Yksilöllinen ohjaus ja valmennus on nimensä mukaisesti henkilökohtaista, asiakkaan tarpeisiin räätälöityä ohjausta tai valmennusta. Haluatpa sitten suorittaa sukelluskurssin yksin tai ehkäpä perheen kesken omassa mökkirannassa.

Jos olet jo sukeltanut jonkin aikaa ja haluat apua ja vinkkejä vaikkapa parempaan nosteenhallintaan tai kokonaisvaltaista treenausta, yksilöllinen valmennus on juuri se mitä tarvitset. Kursseja voidaan yhdistää ja kasata juuri sinulle sopivaksi kokonaisuudeksi.

Yksilöllistä ohjausta ja valmennusta voidaan tehdä kaikkialla Suomessa ja myös ulkomailla.

Yksilöllinen ohjaus ja valmennus suunnitellaan ja toteutetaan aina asiakkaan toiveiden ja aikataulun mukaan.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä, miten voimme auttaa sinua harrastuksessasi parhaiten eteenpäin:

Teemu Torkkeli
Laitesukelluskouluttaja

info@sukelluskoulutus.fi

Tiesitkö, että...

Ensimmäinen todella turvallinen sukelluslaite tehtiin vuonna 1943. Sen kehittivät ranskalaiset Jacques-Yves Cousteau ja Emil Cagnan. Laite perustui avoimeen virtaukseen, ja siinä käytettiin hengityskaasuna paineilmaa. Laitetta käytettiin menestyksekkäästi 60 metrin syvyydessä ja kokeiluluontoisesti jopa 90 metrin syvyydessä. Nykyiset yleisimmät sukellusvälineet ovat periaatteeltaan juuri tuon laitteen kaltaisia.