syvenny sukeltamiseen

SDI Deep Diver syväsukelluksen erikoiskurssi (40 m)
tervetuloa sukeltamaan!

SDI Deep Diver syväsukelluksen erikoiskurssi (40 m)

Mikä syvyyksissä kiinnostaa? Syvyyksissä on mielenkiintoisia ja mysteerisiä sukelluskohteita. Joskus ne ovat hylkyjä tai vaikka mielenkiintoinen korallimuodostuma, joka houkuttelee sinua syvemmälle kuin 18 metriä. Mikä sinua vetääkin syvyyksiin, tämän kurssin jälkeen se onnistuu, sillä SDI Deep Diverina olet luokitettu sukeltamaan 40 metrin syvyyteen.

Syvemmälle sukeltaessa paineen vaikutukset elimistöön kasvavat voimakkaasti normaaleihin perussukelluksiin verrattuna. Sukeltajan täytyy kyetä ratkaisemaan ongelmatilanteita kylmemmässä ja pimeämmässä ympäristössä, ymmärtää runsaamman typpikertymän mahdollisesti aiheuttamaa suoranousuaikojen lyhenemistä ja mahdollisia dekompressiovaatimuksia, osata tunnistaa typpinarkoosin oireet itsellään ja parillaan sekä omata riittävä kokemus- ja taitotaso pystyäkseen turvallisesti suorittamaan mielenkiintoisia syviä sukelluksia.

SDI Deep Diver -kurssilla opit suunnittelemaan ja toteuttamaan suoranoususukelluksia turvallisesti 40 metriin asti. Kurssilla tehdään teoriaopinnot ja vähintään kaksi syväsukellusta.

SDI Deep Diver syväsukelluksen erikoiskurssin lisätiedot

SDI Deep Diver syväsukelluksen erikoiskurssi 290 €

SDI Deep Diver -kurssin voit maksaa paikan päällä kortilla tai käteisellä, laskulla ja verkkokaupassamme yleisimmillä maksutavoilla. Verkkokaupassamme on myös osamaksumahdollisuus.

kurssin aloitusvaatimukset

Ikä vähintään 18 vuotta (15–17-vuotiaat huoltajan luvalla) sekä aiemmin suoritettu peruskurssi (SDI Open Water Scuba Diver, SDI Junior Open Water Scuba Diver tai muu vastaava).

muut maksutavat:

Kysy lisää kurssista:

Teemu Torkkeli
Laitesukelluskouluttaja

info@sukelluskoulutus.fi

Tarkempaa tietoa kurssin sisällöstä: