shoppaile varusteet ja kurssit

Verkkokaupasta
shoppaile

Sukeltajankauppa.fi on laajan valikoiman sukellustarvikemyymälä verkossa ja varastomyymälä Hyvinkäällä, joka toimii Sukelluskoulutus.fi-sukelluskeskuksen kanssa samoissa tiloissa.

Edustamme mm. seuraavia tuotemerkkejä:

GralMarine, Loitokari, Ursuit, DirZone, Soprastek, MMA, Shearwater, SiTech, Apeks, BigBlue, SeaPro, TDS ja monia muita.

Mikäli et löydä verkkokaupasta haluamaasi tuotetta tai kurssia, niin laita viestiä tai soita, niin hoidamme asian kuntoon.

Verkkokaupan maksutapoina ovat yleisimmät pankki- ja luottokortit, mobiilimaksutavat tai osamaksu (mm. Jousto lasku tai OP lasku).

Huom: Sukelluskurssit voit halutessasi maksaa myös liikuntaseteleillä:  Edenred, E-passi, Smartum tai eazybreak.

Sukelluskurssit voit maksaa myös Sukeltajankauppa.fi verkkokauppaan.

Sukeltajankauppa.fi
Koskenmaantie 366
05510 Hyvinkää

+358 400 863 965   Whatsapp Icon Logo Vector SVG Icon - SVG Repo

myynti@sukeltajankauppa.fi
www.sukelluskoulutus.fi

Tiesitkö, että...

Suljetun kierron laitteessa (rebreather) hengityskierto on suljettu. Laite perustuu siihen, että ihmisen elimistö ei käytä hyväkseen kaikkea sisäänhengitysilman happea. Normaalin ilman happipitoisuus on noin 21 %, ja uloshengitysilmassa happea on edelleen jäljellä 16–17 %. Suljetun kierron laitteisto ottaa uloshengitysilman talteen. Laitteisto suodattaa siitä pois elimistössä syntyneen hiilidioksidin. Lisäksi laitteisto tarkkailee hengityskaasun happipitoisuutta ja lisää siihen tarvittavan määrän happea.

Koska sama hengityskaasu käytetään useaan kertaan, se riittää pitempiin sukelluksiin kuin avoimen kierron laitteissa. Suljetun kierron laitteet ovat myös hiljaisempia, koska uloshengityskuplia ei juurikaan ole. Suljetun kierron sukelluslaitteita käytetään muun muassa sotilassukelluksessa ja vaativassa tekniikkasukelluksessa.