syvenny sukeltamiseen

Advanced Diver jatkokurssi
tervetuloa sukeltamaan!

Advanced Diver jatkokurssi

Advanced Diver -kurssi on nimensä mukaisesti sukelluksen jatkokurssi, jossa perehdytään sukeltamisen eri osa-alueisiin. Advanced Diver on tarkoitettu sukeltajille, joilla on jo peruskurssi käytynä ja jotka haluavat syventää osaamistaan sukeltamisen parissa ja tutustua uusiin sukellusmuotoihin.

Kurssiin kuuluu teoriaopinnot e-oppimisena, teorialuennot sekä vähintään kuusi sukellusta, joista kahden on oltava syväsukelluksia. Loput sukellukset voidaan valita oppilaan mielenkiinnon mukaan. Vaihtoehtoina ovat yösukellus, vedenalainen suunnistus, kuivapukusukellus, nosteenhallinnan erikoiskurssi tai erilaisiin sukelluslaitteisiin ja -varusteisiin keskittyvä erikoiskurssi.

Advanced Diver -kurssi voidaan suorittaa kahdella eri tavalla. Useimmiten kurssi suoritetaan kolme päivää kestävänä intensiivikurssina. Toinen vaihtoehto on järjestää sukelluksia vaikka kerran viikossa. SDI Advanced Diver -kurssi antaa valmiudet suorittaa sukellusparin kanssa sukelluksia aina 40m syvyyteen asti.

Kurssilla sinulla tulee olla omat sukellusvarusteet. Tarvittaessa voit vuokrata tai ostaa meiltä osan tai kaikki sukellusvarusteet kurssille.

Kolmen päivän intensiivikurssi järjestetään yleisesti Kuortaneella Kaatialan kaivoksessa, jossa yövytään sovitusti vuokramökeissä tai B&B-tyylisessä majatalossa. Sukelluksia voidaan suorittaa myös Asikkalan Pulkkilanharjulla, Lopen Iso-Melkuttimella, Nurmijärven Sääksissä tai Taivassalon louhoksella. Kurssisukelluksia on mahdollista suorittaa myös merellä veneestä. Merisukelluksien hinnat sovitaan ja suunnitellaan aina tapauskohtaisesti.

advanced diver jatkokurssin lisätiedot

SDI Advanced Diver jatkokurssi 3 päivää 690 €

SDI Advanced Diver jatkokurssi useampana eri ajankohtana 690–990 €

Advanced Diver jatkokurssin voit maksaa paikan päällä kortilla tai käteisellä, laskulla ja verkkokaupassamme yleisimmillä maksutavoilla. Verkkokaupassamme on myös osamaksumahdollisuus.

kurssin aloitusvaatimukset

Ikä vähintään 18 vuotta (15–17-vuotiaat huoltajan luvalla) sekä aiemmin suoritettu peruskurssi (SDI Open Water Scuba Diver, SDI Junior Open Water Scuba Diver tai muu vastaava)

Matka- ja majoituskustannukset eivät kuulu kurssin hintaan.

muut maksutavat:

Kysy lisää kurssista:

Teemu Torkkeli
Laitesukelluskouluttaja

info@sukelluskoulutus.fi

Tarkempaa tietoa kurssin sisällöstä: